I so sincerely want to cross the road and play the game.

Dags för mig att skriva lite då. Jag är inte så bra på att skriva vad jag gör/gjort under dagen. Känner mig som en riktig rookie när det kommer till den biten. Men kan väl försöka mig på ett kort inlägg.
Har inte gjort så mycket annat än jobbat idag. Är det bara jag som är ovanligt seg och trött förresten? Börjar fundera på om kroppen är inställd på att ha sommarlov för det känns lite som att den börjar ge upp nu. Har fyra veckor kvar till semester, hur jag orka?
Börjar hur som helst 11 imorgon (how sweet?!) och slutar halv fyra. Efter jobbet är det bara att åka direkt hem för att sedan åka iväg till Gubbängen för att titta på Pontus när han spelar handboll. Sen är det äntligen helg, underbart!

Nu tänkte jag ta mig en lång dusch och sen sätta på en bra rulle.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: