Say you're leavin' on the seven thirty train and that you're heading out to Hollywood.

Nu är jag tillbaka igen. Två dagar försent men skit samma.
Idag blir det nog rätt lugnt. Bara jag ocg lillebror hemma så det blir väl lite filmtittande och lite snacksätande kan jag tänka mig.
I helgen ska jag och Elin (ska höra med Jessika också) iallafall ta oss ut och parta lite. Var ett bra tag sen. Nästa vecka börjar ju allvaret igen så det är bäst att passa på nu antar jag.
Annars händer inte så mycket. Ska hem till far min imorgon och äta middag. Lite quality time, bara han och jag.

Nu tänkte jag nog snart börja med middagen. När mamma inte är hemma är det jag som får fixa sånt.
See you later mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: