That night we went down to the river, and into the river we'd dive.

Usch vad jag har varit uttråkad idag. Har mest bara legat i sängen och sett en massa olika serier. Har liksom växlat mellan sex and the city, supernatural och the big bang theory. Ja juste, köpte hem godis också så det har jag legat och ätit så nu sitter jag här med värsta ångesten över att jag måste iväg och träna bort allt godis. Det var faktiskt inte ens särskilt gott heller. Jag lyckas alltid bli sugen på något när jag inte har något att göra. Det slår aldrig fel.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sen lägga mig i sängen och fortsätta med mitt seriemarathon. Eller kanske ligga och lyssna på regnet. Som Elin skrev, det är ju rätt mysigt att ligga inne och lyssna på när det slår mot fönstret.
Imorgon är det jobb igen så någon sen kväll lär det inte bli.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: