helgen

Torsdag: Jobbade, stängde. Mamma tog körkort. Vi drog ner till tumba
och gick på systemet med Rebecca. Kom hem, tog en dusch och käka middag.
Sen drog jag på chillkrök i alby. Trevlans! Fick skjuts hem av mamma.

Fredag: Vaknade 08:00. Bakis, segt. Dock bredvid min gosis. Gjorde mig iordning för
midsommarafton på landet i märsta. Där vi gjorde våran alldeles egna midsommarstång,
jag, Emma och moster Anne. Sen blev det lunch. Sill, kokt potatis och nubbe.
Framåt kvällen blev det femkamp och grillat. Skitmysigt.

Lördag (Idag): Drog från märsta vid 15:00, kom hem 16:30. Då var det bara att hoppa
i en dusch snabbt som attan. Bio stod på kvällens schema. Med Jessika och Rebecca.
Paul såg vi. Faktiskt rolig! Nu ska jag sova lite, och imorgon ska jag försöka köpa en ny mobil.

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: